Descripción:
Global Select participa en la selecció d’un/a Administratiu/va de suport comercial per treballar a una empresa del sector immobiliari ubicada a Figueres.
Tasques:
- Coordinar, programar i efectuar les visites als immobles amb els possibles llogaters.
- Assessorament , seguiment en els processos de lloguer (altes i baixes de subministres, finalització de contactes,...).
- Resolució d’incidències amb propietaris i llogaters.
- Manteniment i actualització de la cartellera i dels portals immobiliaris.
- Recepció de clients i atenció telefònica.
Funcions i requisits de la vacant:
- Habilitats comunicatives verbals i escrites.
- Responsabilitat, organització i bona actitud de servei al client.
- Persona capacitada en la resolució de possibles incidències.
Nivell d'estudis acabats:
Molt valorable estudis relacionats amb el sector administratiu o immobiliari.
Idiomes:
Castellà i Català
Es valorarà coneixements d’altres idiomes: Francès (preferiblement) i Anglès
Carnet de conduir B
Tipus de contracte: Contractació directa per l’empresa
Jornada: completa
Horari: De 9h a 13h i de 15h a 19h. De dilluns a divendres
Disponibilitat d'incorporació: Immediata
Sou: Valorable segons vàlua del/la candidat/a.